Post by tokhbrookeacagol on Feb 10, 2022 20:41:32 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bus Simulator : Ultimate ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bus Simulator : Ultimate IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar många pärlor ▞▞▞
▞▞▞ Bus Simulator : Ultimate 2022 version ▞▞▞
Bästa bussspelet någonsin. Den enda nackdelen är att märkena inte är de riktiga men jag antar att detta är av kommersiella skäl... Förutom det är det här ett fantastiskt spel, erbjuder en multiplayer och... Det är bara bra! Jag kan inte säga varför.
Det är ett bra spel men fullt av buggar om rutten är okej men om jag nådde min destination kommer passagerarna inte att lämna bussen så fixa det
För känslig gyrostyrning på alla ipad Samsung-flikar och telefoner, lägg till kalibrering. Vi är nya på spel med sonen men när vi anländer till Destin bussterminal kan vi inte släppa passagerare oavsett vad som tillkännager stopp i grön öppen dörr ingenting hjälper passagerare att fortsätta sitta i bussen i slutet lol 😂
efter att ha avslutat resan och parkera ordentligt kan inte få betalt.
Det här spelet är super och alltid super men multiplayer-läget är också super
Jag älskar det här spelet, jag är som i en riktig buss, sedan en riktig förare HAHA. Så jag gav det här spelet 4 stjärnor.
Man kan ladda bh spel
Snälla gör parkeringen lättare .. Det är för svårt att parkera .. Snälla fixa det!
kul
Det är ett bra spel, men jag fick också den här "parkera perfekt" buggen. Jag kunde inte göra det perfekt kanske🤔
bonus och lön är mindre ovilja. behöver spela oändligt för att köpa ny buss
The Frostrune Dobrodružné bhd
Trevlig! Jag uppskattar verkligen spelet. Jag förstår inte riktigt hur trafikljusen beter sig till exempel när jag såg trafikljusen bli gröna och sedan började jag plötsligt bli röda igen för det misstaget jag inte gjorde eftersom spelet av en liten bugg inte min fel för att de tar lite av mina pengar, snälla fixa felet🙏
Det uppstod en bugg när du kommer in på destinationen eller parkerade på destinationen
Lite dålig grafik men överlag ett riktigt bra spel. Som att du kan lyssna på radion när du kör, kan du trycka på riktigt mycket knappar som gör riktiga saker 👌🏻
Fru/Sir, Det finns en bugg när jag parkerar, passagerarna gick inte ut, även jag krossade min buss in i andra fordon. Vänligen fixa det, det är en spelbrytande buggupplevelse.
Kära zuuks spelföretag, snälla fixa felet med parkering. Jag säger till dig att jag har avgått från en hållplats till en annan och jag kommer till min destination när jag går för att parkera min buss, den parkerade inte
När jag kommer ut från bensinstationen och ut på vägen ser bilarna och bussarna min buss men ramlar ändå in i mig, vilket är värre körning än vad jag har. Detta gör att jag råkar ut för en mindre olycka och gör att jag får oförskämda kommentarer från passagerarna. Fordonen körs alltid på vänster sida. Även när man byter land. Signaler ändras endast från rött till grönt utan gult. Spelet tar åt helvete mycket utrymme. Obs: LADDA ENDAST SPELET OM DU VERKLIGEN VILL SPELA.
Det här spelet är faktiskt fantastiskt men sedan lade du till den massiva annonsen längst ner på skärmen och nu kan jag inte ens börja en resa. Snälla bli av med det
I det här spelet, även efter att ha parkerat bilen, kommer förarna inte ut ur bussen mycket dåligt. Spelet slutar snälla lös detta problem.
Mycket bra spelgrafik är gud
Jag kan inte parkera i det här jävla spelet. Men ''Parkera här perfekt'' Jag parkerade seriöst här perfekt men jag kan inte spela nästa nivå, den irriterande delen av det här spelet. Men spelet är bra.
Spelet är ganska bra men det finns några områden där spelet slutat fungera tar mig till startskärmen. Vänligen fixa det här problemet i uppdateringen.
Jag hoppas att nästa uppdatering kommer att fixa multiplayer-ligan. multiplayer-ligan ska vara gratis att spela istället för att köpa. Jag föreslår att köp endast är för bussskinn, pengar och guld i butik. Lägg till olika kartscener, destinationer, bussljud.
Spelet är bra men inte särskilt bra eftersom det har hackig fördröjning mellan spelet och fastnat i en min. Så snälla. Lös det här problemet kanske, spelet är bra
Edit: Okej, det här spelet är bra men det finns ett mycket allvarligt problem. Det är nästan omöjligt att avsluta en jury som hela tiden säger till dig "Parkera här perfekt", vilket inte är fallet på de andra parkeringsområdena. Men för andra saker är detta mitt drömbussspel. Jag önskar verkligen att du gör något åt det här problemet.
Jag älskar den här appen så mycket, underbar, ibland krassar den, men det är ett perfekt spel, jag älskar det verkligen, och så jag ville att det skulle vara billigare för fordon och länder och städer, och även när du kom till staden, skulle du tjäna också 5 guld eftersom pengar ensamma inte räcker, jag ville verkligen ha landet afghanistan
JAG ÄLSKAR DET😁🤩😎
Kan inte ens öppna spelet när jag öppnar det stängs automatiskt, vänligen fixa det annars avinstallerar jag det
Bus Simulator : Ultimate உருவகப்படுத்துதல் dqve
Vad är det för fel på dina parkeringsplatser. Jag plockade upp den första nivån om och om igen allt annat fungerade men du måste fixa dina parkeringsplatser så att passagerarna kan komma ut ur bussen
det är sååå bra Men passagerarna är stressade
Jag tappar tålamodet att "parkera perfekt" även om jag parkerade den perfekt.
Spelet är bra, men vad fan? Jag kan inte parkera mitt första uppdrag, jag parkerar nästan ordentligt men ingenting händer 😤😤
Ladda inte spela den laggar för mycket 👎👎👎
Behöver fixa några buggar som ibland öppnades inte appen 😬
Det här spelet är fantastiskt men precis som alla andra kan jag inte parkera bussen snälla fixa det här problemet vad är poängen med att spela denna fantastiska simulator om du inte kan parkera bussen
Sherzad 12311
Bus Simulator : Ultimate Mô phỏng ody
Bus Simulator : Ultimate ব্যাজ sdh
Bus Simulator : Ultimate Simulaatio hxs
Det är bra men du bör också tillhandahålla en manuell växel och koppling och gratis online-läge för att spela med vänner
Kära utvecklare, jag är ett stort fan av buss- och lastbilssimulatorn ultimate. Vänligen uppdatera busssimulatorn snabbt. Vänligen lägg till off-road djungel, landstäckande väg & grafik, vägen är realistisk, mer bro, förare och chef som pratar, motorvägar terräng... Äntligen väntar jag på en stor uppdatering... Vänligen svara mig...
Bus Simulator : Ultimate Simulyatorlar bizn